Εάν είστε μητέρα που μεγαλώνει ένα ή και περισσότερα μικρά παιδιά, έχετε σίγουρα παρατηρήσει το φαινόμενο του χρόνου που δεν φτάνει ποτέ και για τίποτα. Έχετε λιγότερο χρόνο για να ασχοληθείτε με τον εαυτό σας, λιγότερο χρόνο για μαγειρική, λιγότερο χρόνο για τα χόμπι σας και, αναπόφευκτα, λιγότερο χρόνο για γυμναστική.

Σκεφθείτε κάτι όμως. Αντί να ψάχνετε ευκαιρία να γυμναστείτε στις 10 το βράδυ όταν το παιδί έχει κοιμηθεί, ή στις 6 το πρωί πριν σηκωθεί, ή όταν το προσέχει η πεθερά σας, δεν θα ήταν καλύτερο να υπάρχει ένας άλλος τρόπος; Σας προτείνουμε λοιπόν κάτι που θα βοηθήσει και εσάς και το καμάρι σας. Γυμναστείτε μαζί με το παιδί!

 

Τα άμεσα οφέλη

Τίποτα δεν κάνει περισσότερο bonding με το παιδί από λίγα λεπτά αεροβικής (ή οποιασδήποτε άλλης δραστηριότητας) με τη μαμά. Το γέλιο και η αγκαλιά μετά το τέλος του workout είναι ανεκτίμητα. Επιπλέον, ειδικά αυτή την περίοδο, με τα lockdowns να έχουν μπει στη ζωή μας, το παιδί έχει λιγότερες ευκαιρίες να παίξει με τους φίλους και συμμαθητές του. Όταν λοιπόν γυμναζόμαστε μαζί του, του δίνουμε κάτι που του λείπει και το έχει ανάγκη.

 

Τα μελλοντικά οφέλη

Πολλά και σημαντικά. Δείτε κάποια από αυτά:

  • Ανάπτυξη υγιούς μυοσκελετικού συστήματος
  • Ανάπτυξη υγιούς καρδιαγγειακού συστήματος
  • Καταπολέμηση παιδικής παχυσαρκίας
  • Καταπολέμηση άγχους
  • Ενίσχυση αυτοπεποίθησης
  • Υιοθέτηση μίας άριστης συνήθειας που θα ακολουθεί το παιδί για μια ολόκληρη ζωή.

 

Προτάσεις για γυμναστική μαζί με το παιδί

Δείτε στη συνέχεια κάποιες προτάσεις μας για γυμναστική μαζί με το παιδί. Μην περιοριστείτε όμως μόνο σε αυτές. Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας και δημιουργήστε το δικό σας, μοναδικό πρόγραμμα.

 

Περπάτημα μαζί με το παιδί

Πάρτε το παιδί μαζί σας όταν περπατάτε. Μισή ώρα περπατήματος στη γειτονιά θα κάνει καλό και στους δυό σας, ενώ θα σας δώσει και την ευκαιρία για κουβέντα – τα παιδιά σχολιάζουν τα πάντα στον δρόμο και δεν τους ξεφεύγει τίποτα! Εάν υπάρχει σκύλος, η ημερήσια βόλτα μπορεί να γίνει μία ωραία οικογενειακή συνήθεια.

 

Ποδηλασία

Ζούμε σε μία χώρα, όπου ο καιρός είναι φτιαγμένος για ποδηλασία, 300 και πλέον μέρες το χρόνο. Κάντε λοιπόν μία όμορφη, ει δυνατόν καθημερινή βόλτα μαζί με το παιδί, που θα ωφελήσει σώμα και πνεύμα και για τους δύο σας (ή και για τους τρεις, αν συμμετέχει και ο μπαμπάς). Κράνος, ποδήλατο, φύγαμε!

 

Γιόγκα

Η γιόγκα είναι εύκολη και πρακτική λύση για ένα κοινό workout με το παιδί καθώς το μόνο που χρειάζεται είναι ένα στρωματάκι γυμναστικής. Σκεφθείτε ακόμη ότι πολλές στάσεις γιόγκα είναι εμπνευσμένες από ζώα (αετός, δελφίνι, γλάρος, χελώνα, λιοντάρι, κλπ) κάτι που κάνει τη συγκεκριμένη άσκηση ακόμη πιο ελκυστική για τα παιδιά.

 

Χορός

Ώρα για λίγη ζούμπα; Ή μήπως σάμπα; Γιατί όχι; Κάνετε χώρο στο σαλόνι, βρείτε το αγαπημένο σας playlist στο YouTube και δώστε του να καταλάβει. Χορέψτε μαζί με το παιδί. Θα το απολαύσετε και οι δύο και το πιθανότερο είναι ότι θα κουραστείτε πριν από το μικρό σας. Άλλωστε, όσον αφορά τον χορό, το παιδί φαίνεται να έχει μία ανεξάντλητη μπαταρία μέσα του!

 

Ασκήσεις

Τα παιδιά είναι μιμητικά όντα. Οι αγαπημένες σας ασκήσεις μπορούν να γίνουν γρήγορα και δικές τους. Κάνετε push-ups μπροστά στο παιδί; Κατά 99% θα σας μιμηθεί! Σχεδόν όλες οι ασκήσεις που έχετε στο πρόγραμμά σας μπορούν να έχουν μία “παιδική βερσιόν” – για παράδειγμα, στα push-ups τα γονατάκια του παιδιού μπορεί να είναι στο πάτωμα. Βαθιά καθίσματα, γέφυρες, sit-ups, σανίδες και πολλά ακόμα λοιπόν μπορούν να γίνουν ασκήσεις για εσάς και το παιδί. Μη χάνετε την ευκαιρία!

Βρείτε τώρα δίπλα σας ένα φαρμακείο του Δικτύου Green Pharmacy εδώ!